Terminai ir sąlygos

Toliau rasite terminus ir sąlygas, kurių klientas privalo laikytis norėdamas naudotis raktai-automobiliams.lt (toliau – Tiekėjas) teikiamomis paslaugomis. Visi nesutarimai nagrinėjami pagal galiojančius įstatymus.

parduotuvė:
Visi užsakymai, kurie yra patvirtinti, bet neapmokėti, saugomi dvi darbo dienas. Jeigu apmokėjimas buvo atliktas pasibaigus šiam terminui, tačiau operatorius ištrinė šį užsakymą, paslaugos tiekėjas privalo susisiekti su klientu ir rasti abiem pusėms priimtiną sprendimą: grąžinti pinigus arba klientui suformuoti tokį pat užsakymą arba užsakymą už tą pačią kainą ir praneša užsakymo numerį operatoriui arba el. paštu per dvi dienas. Tokiu atveju tiekėjas privalo įvykdyti užsakymą per 25 darbo dienas (perduoti užsakymą kurjeriui).
Jeigu klientas moka už prekes bankiniu pavedimu, jis privalo tai padaryti per dvi darbo dienas. Jeigu mokėjimas buvo atliktas pasibaigus šiam terminui, klientas turi pranešti apie tai telefonu arba el. paštu nurodant užsakymo numerį, datą ir užsakyme nurodyto asmens vardą bei pavardę.
Tiekėjas neatsako už galimą prekės spalvos nesutapimą, ir neprivalo pakeisti ją kitos spalvos preke.
Jus esate atsakingi už visus veiksmus, kuriuos atliekate naudojimosi el. parduotuve metu.
Sutartis, kurią tarpusavyje sudarė Pirkėjas ir Pardavėjas, yra laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas išsirinko ir suformavo prekių krepšelį, o po paspaudė nuorodą „Patvirtinti“.
Paslaugų ir prekių pristatymas:
Tiekėjas turi supakuoti pristatomas prekes tokiu būdu, kad jos nebūtų pažeistos gabenimo metu.
Visi raktai, raktų korpusai parduodami be logotipo
Po prekės gavimo Klientas turi patikrinti ją siekiant įsitikinti, kad prekė nebuvo pažeista gabenimo metu (pakuotė praplėšta arba akivaizdžiai pažeista) arba neturi defektų.
Jeigu Klientas pastebėjo prekės pažeidimus, atsiradusius jos pristatymo metu (žr. punktą 2.2), jis turi informuoti apie tai kurjerį arba pašto darbuotoją, kuris įteikė prekę.
Tuo atveju, jeigu registracijos metu Klientas nurodė neteisingus duomenis, kurie yra būtini paslaugos tiekimui ir prekės pristatymui, ir dėl to prekė nebuvo gauta, tiekėjas neturi būti atsakingas už moralinę ir/arba materialinę žalą, patirtą dėl kliento kaltės.
Susidarius konfliktinei situacijai tarp kliento ir operatoriaus, nurodytai punkte 2.4, tiekėjas turi teisę įrašyti pokalbį arba išsaugoti bet kurį kitą faktinį įrodymą, ir jį pateikti teisme dėl nurodytų sąlygų nesilaikymo.
Pastebėjus defektą, klientas turi informuoti apie tai operatorių per 2 darbo dienas.
Tiekėjas turi įvykdyti visus apmokėtus užsakymus per 25 darbo dienas (maksimaliai), arba grąžinti pinigus Klientui.
Kiti terminai ir sąlygos:
Visi šiame tinklalapyje nurodyti duomenys yra intelektualinė nuosavybė, jų autorinės teisės priklauso operatoriui. Draudžiama naudoti juos komerciniais tikslais be operatoriaus leidimo. Jeigu bus pastebėta, kad šie duomenys naudojami be leidimo, bus kreipiamasi į teismą materialinei kompensacijai išieškoti.
Tas pats asmuo negali registruotis bei naudotis el. parduotuvės paslaugomis prisistatydamas keliais vardais.
Naudotis el. parduotuve gali:
Ne jaunesni kaip 18 metų amžiaus veiksnūs fiziniai asmenys;
Nepilnamečiai asmenys nuo 15 iki 18 metų amžiaus, turintys tėvų, įtėvių arba rūpintojų sutikimą, išskyrus atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo atlyginimu arba stipendija;
Juridiniai asmenys
Aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.
Prekių grąžinimas

Kokybiškų prekių grąžinimas

Tuo atveju, jeigu jums netiko prekė, ją galite grąžinti per 7 darbo dienas nuo pristatymo. Jus galite grąžinti tik nenaudotą, nesugadintą, prekinės išvaizdos nepraradusią prekę. Grąžinama prekė turi būti visiškai sukomplektuota (su nepažeista etikete, nesuplėšta apsaugine plėvele), originalioje tvarkingoje pakuotėje. Grąžinama prekė turi būti tokios pačios komplektacijos, kokios ją gavo pirkėjas.

Nekokybiškų prekių grąžinimas

Jeigu jus gavote prekę su defektu, jus turite teisę grąžinti ją. Tai nėra prekė, kurios defektai nėra objektyvūs arba atsirado dėl netinkamo laikymo arba naudojimo pirkėjo. Jeigu prekė grąžinama dėl netinkamos kokybės, Raktai-Automobiliams.lt turi savo sąskaita pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už pinigus, sumokėtus už šią prekę. Pinigai turi būti grąžinti nė vėliau nei per 2 savaitės nuo prekės grąžinimo dienos.

Tiekėjas turi teisę bet kuriuo metu keisti terminus bei sąlygas be išankstinio pranešimo.

  1. parduotuvė:
    • Visi užsakymai, kurie yra patvirtinti, bet neapmokėti, saugomi dvi darbo dienas. Jeigu apmokėjimas buvo atliktas pasibaigus šiam terminui, tačiau operatorius ištrinė šį užsakymą, paslaugos tiekėjas privalo susisiekti su kleintu ir rasti abiems pusėms priimtiną sprendimą: grąžinti pinigus arba klientui suformuoti tokį pat užsakymą arba užsakymą už tą pačią kainą ir praneša užsakymo numerį operatoriui arba el. paštu per dvi dienas. Tokiu atveju tiekėjas privalo įvykdyti užsakymą per 25 darbo dienas (produoti užsakymą kurjeriui).
    • Jeigu klientas moka už prekes bankiniu pavedimu, jis privalo tai padaryti per dvi darbo dienas. Jeigu mokėjimas buvo atliktas pasibaigus šiam terminui, klientas turi pranešti apie tai telefonu arba el. paštu nurodant užsakymo numerį, datą ir užsakyme nurodyto asmens vardą bei pavardę.
    • Tiekėjas neatsako už galimą prekės spalvos nesutapimą, ir neprivalo pakeisti ją kitos spalvos preke.
    • Jus esate atsakingi už visus veikmus, kuriuos atliekate naudojimosi el. parduotuve metu.
    • Sutartis, kurią tarpusavyje sudarė Pirkėjas ir Pardavėjas, yra laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas išsirinko ir suformavo prekių krepšelį, o po paspaudė nuorodą „Patvirtinti“.
  1. Paslaugų ir prekių pristatymas:
  • Tiekėjas turi supakuoti pristatomas prekes tokiu būdu, kad jos nebūtų pažeistos gabenimo metu.
  • VIsi raktai, raktų korpusai parduodami be logotipo
  • Po prekės gavimo Klientas tuti patiktinti ją siekiant įsitikinti, kad prekė nebuvo pažeista gabenimo metu (pakuotė praplėšta arba akivaidžiai pažeista) arba neturi defektų.
  • Jeigu Klientas pastebėjo prekės pažeidimus, atsiradusius jos pristatymo metu (žr. punktą 2.2), jis turi informuoti apie tai kurjerį arba pašto darbuotoją, kuris įteikė prekę.
  • Tuo atveju, jeigu registracijos metu Klientas nurodė neteisingus duomenis, kurie yra būtini paslaugos tiekimui ir prekės pristatymui, ir dėl to prekė nebuvo gauta, tiekėjas neturi būti atsakingas už moralinę ir/arba materialinę žalą, patirtą dėl kliento kaltės.
  • Susidarius konfliktinei situacijai tarp kliento ir operatoriaus, nurodytai punkte 2.4, tiekėjas turi teisę įrašyti pokalbį arba išsaugoti bet kurį kitą faktinį įrodymą, ir jį pateikti teisme dėl nurodytų sąlygų nesilaikymo.
  • Pastebėjus defektą, klientas turi informuoti apie tai operatorių per 2 darbo dienas.
  • Tiekėjas turi įvykdyti visus apmokėtus užsakymus per 25 darbo dienas (maksimaliai), arba grąžinti pinigus Klientui.
  1. Kiti terminai ir sąlygos:
  • Visi šiame tinklalapyje nurodyti duomenys yra intelektualinė nuosavybė, jų autorinės teisės priklauso operatoriui. Draudžiama naudoti juos komerciniais tikslais be operatoriaus leidimo. Jeigu bus pastebėta, kad šie duomenys naudojami be leidimo, bus kreipiamasi į teismą materialinei kompensacijai išieškoti.
  • Tas pats asmuo negali registruotis bei naudotis el. parduotuvės paslaugomis prisistatydamas keliais vardais.
  1. Naudotis el. parduotuve gali:
    • Ne jaunesni kaip 18 metų amžiaus veiksnūs fiziniai asmenys;
    • Nepilnamečiai asmenys nuo 15 iki 18 metų amžiaus, turintys tėvų, įtėvių arba rūpintojų sutikimą, išskyrus atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo atlyginimu arba stipendija;
    • Juridiniai asmenys
    • Aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.

Prekių grąžinimas

Kokybiškų prekių grąžinimas

Tuo atveju, jeigu jums netiko prekė, ją galite grąžinti per 7 darbo dienas nuo pristatymo. Jus galite grąžinti tik nenaudotą, nesugadintą, prekinės išvaizdos nepraradusią prekę. Grąžinama prekė turi būti visiškai sukomplektuota (su nepažeista etikete, nesuplėšta apsaugine plėvėle), originalioje tvarkingoje pakuotėje. Grąžinama prekė turi būti tokios pačios komplektacijos, kokios ją gavo pirkėjas.

Nekokybiškų prekių grąžinimas

Jeigu jus gavote prekę su defektu, jus turite teisę grąžinti ją. Tai nėra prekė, kurios defektai  nėra objektyvūs arba atsirado dėl netinkamo laikymo arba naudojimo pirkėjo. Jeigu prekė grąžinama dėl netinkamos kokybės, Raktai-Automobiliams.lt turi savo sąskaita pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už pinigus, sumokėtus už šią prekę. Pinigai turi būti grąžinti nė veliau nei per 2 savaitės nuo prekės grąžinimo dienos.

Tiekėjas turi teisę bet kuriuo metu keisti terminus bei sąlygas be išankstinio pranešimo.

Pristatymas ir apmokėjimo išlaidos

Kiek kainuoja prekių pristatymas

Tai suma, išleidžiama prekių pristatymui iš el. parduotuvės sandėlio pirkėjo nurodytu adresu. Ši suma bus nurodyta sąskaitoje, kuri bus pateikiama kartu su preke. Prekės grąžnimo atveju šios paslaugos kainą apmoka pirkėjas.

Kiek kainuoja prekių apmokėjimas

Mes negrąžiname suteiktos pinigų paėmimo paslaugos mokesčio. Ši mokestį pirkėjas turi sumokėti atsiskaitant grynaisiais prekę pristatančiam kurjeriui arla viename iš Lietuvos pašto skyrių. Prekės neatsiimtos iš paštomatų garažinamos kurjerių, šį paslauga mokama. Kaina nuo 9 eurų.  Šia sumą taip pat apmoką pirkėjas.

Apmokėjimas

Užsakymo metu  reikai pasirinkti prekių apmokėjimo būdą – bankiniu pavedimu arba per Mokejimai. Lt arba PayPal sistemą. Apmokėjimas turi būti atliktas per dvi darbo dienas, po to mes anuliuosime užsakymą.  Esant reikalui, po užsakymo anuliavimo jus galite iš naudo atlikti tą pačią užsakymą.