Paskelbta Pakomentuoti

Aklės įrengimas arba EGR programinis šalinimas – kas geriau?

blank

Šiuolaikiniuose automobiliuose, atitinkančiuose „Euro-3“ ekologinį standartą, yra įrengta išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistema, kurios pagrindinis elementas yra EGR vožtuvas. Vairuotojai, norintys efektyviai blokuoti įrenginio darbą, gali kreiptis į mūsų įmonę, kuri atlieka elektroninio valdymo bloko perprogramavimą ir automobilių raktų gamybą. Šiame straipsnyje bus atliktas EGR vožtuvo aklės įrengimo ir jo programinės įrangos pašalinimo lyginamasis įvertinimas.

Vairuotojų dėmesiui

Pirmiausia automobilių savininkai turi suprasti, kaip išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistema veikia automobilį. Pagrindinis EGR vožtuvo uždavinys yra sumažinti azoto oksido išmetimą į atmosferą. Šiuo atveju išmetamosios dujos nukreipiamos į įsiurbimo kolektorių, o po to tiekiamos į VDV cilindrus. Efektyviam kuro deginimui varikliui reikia deguonies, kurio pakeitimas azoto oksidu mažina variklio galią ir padidina benzino suvartojimą. Be to, išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistema neigiamai veikia variklio alyvos kokybę. Po kelių dešimčių tūkstančių kilometrų ridos EGR užsikemša ir trukdo orui patekti į variklį, dar labiau sumažindamas jo galią. Taigi, vožtuvo nauda yra abejotina, ir daugelis vairuotojų skuba įrengti aklę arba panaudoti elemento programinės įrangos pašalinimą.

Pirmuoju atveju į variklį nebepateks azoto oksidas, o degalų degimas bus efektyvus. Tačiau ne visada įmanoma apsiriboti EGR vožtuvo aklės įrengimu. Daugelis automobilių reaguoja į blokuojančios plokštės montavimą įjungdami avarinį variklio darbo režimą. To pasekoje variklis gali funkcionuoti apsiribojant tik maža galia, o prietaisų skydelyje užsidegs indikatorius „check engine“. Programinis EGR pašalinimas atliekamas perprogramuojant elektroninį valdymo bloką, ir dėl to vožtuvas visam laikui lieka uždarytas, o elektronika nustoja reaguoti į jo išjungimą. Jei elemente yra daug nuodegų, jo hermetiškumas gali būti pažeistas, ir todėl aklės įrengimas yra labai aktualus.

blank

Taigi, vairuotojams, kurie nori veiksmingai blokuoti EGR darbą, rekomenduojama atlikti prietaiso programinį pašalinimą ir taip pat įrengti plokštę, kuri neleis išmetamosioms dujoms patekti į įsiurbimo kolektorių. Abi aukščiau nurodytas procedūras automobilių savininkai gali atlikti susisiekę su mūsų įmone, kuri gali perprogramuoti elektroninį valdymo bloką ir pagaminti raktus automobiliams.

Fb-Button

Parašykite komentarą