Terminai ir sąlygos

Žemiau pateikiami terminai ir sąlygos su kuriomis klientas privalo sutikti norėdamas naudotis raktai-automobiliams.lt  (toliau „Tiekėjas“) paslaugomis. Bet kokie nesutarimai bus nagrinėjami įstatymo numatyta tvarka.

1. Elektroninė parduotuvė:

1.1 Visi patvirtinti, bet neapmokėti užsakymai bus saugomi ne ilgiau kaip 2 darbo dienas. Esant apmokėjimui po šio termino, bet operatoriui ištrynus užsakymą tiekėjas pasižada susisiekti su klientu ir rasti kompromisą: pinigų grąžinimas arba klientas suformuoją tokį patį arba už tą pačią sumą užsakymą ir praneša to užsakymo numerį operatoriui el. paštu arba telefonu ne ilgiau kaip per 2 d.d.. Tiekėjas šiuo atvieju turi teisę užsakymą įvykdyti ne ilgiau kaip per 25 d.d. (jį priduoti kurjeriui).

1.2 Klientas mokėdamas už užsakymą banko pavedimu įsipareigoja tai padaryti ne ilgiau kaip per 2 darbo dienas. Esant apmokėjimui po šio termino klientas privalo apie tai pranešti telefonu arba el. paštu nurodydamas užsakymo numerį, datą ir užsakyme nurodyto asmens vardą bei pavardę.

1.3 Tiekėjas neprisiima atsakomybės dėl prekės galimo spalvos nesutapimo ir neįsipareigoja jos pakeisti į kitos spalvos prekę.

1.4 Jūs atsakote už visus veiksmus, atliktus naudojantis e. parduotuve. 

1.5 Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą(-as) prekę(-es) ir suformavęs prekių krepšelį, paspaudžia nuorodą „Patvirtinti“.

2. Paslaugų ir prekių pristatymas:

2.1 Tiekėjas įsipareigoja prekes siuntimui įpakuoti taip,kad jos nenukentėtų gabenimo metu.

2.2 Klientas gavęs siuntą isipareigoja ją patikrinti , siekdamas išvengti prekės pristatymo (pakuotė praplėšta, ar patyrusi akivaizdų fizinį nukentėjimą) ar prekės broko.

2.3 Klientas pastebėjęs prekės tiekimo paslaugos broką (žr. 2.2 punktą) apie tai praneša kurjeriui ar pašto darbuotojui iteikusiam prekę.

2.4 Jeigu klientas registracijos metu nurodė neteisingus duomenis, reikalingus paslaugų tiekimui ir tuo pačiu, prekių pristatymui ir dėl šios priežasties paslaugos ar prekės negavo – tiekėjas neatsako už patirtą moralinę ir/ar materialinę žalą dėl pačio kliento kaltės.

2.5 Esant konfliktui pagal 2.4 punkte nurodytą situaciją tarp kliento ir operatoriaus, tiekėjas turi teisę įrašyti pokalbį arba išsaugoti bet kokį kitą faktinį įrodymą ir jį panaudoti teisme dėl sąlygų nesilaikymo.

2.6 Klientas pastebėjęs prekės broką apie tai praneša operatoriui per 2 darbo dienas.

2.7 Tiekėjas įsipareigoja įvykdyti visus apmokėtus užsakymus ne ilgiau kaip per 25 darbo dienas (maksimalus terminas), arba grąžinti pinigus klientui.

3. Kiti terminai ir sąlygos:

3.1 Visi šio tinklapio duomenys, intelektualinė nuosavybė, ir jų autorinės teisės priklauso operatoriui. Bet koks jos naudojimas komerciniais tikslais be operatoriaus sutikimo yra draudžiamas. Pastebėjus šios nuosavybės panaudojimą be sutikimo bus kreipiamasi į teismą siekiant išieškoti materialinės kompensacijos.

3.2 Tam pačiam asmeniui draudžiama registruotis ir naudotis e. parduotuvės teikiamomis paslaugomis keliais vardais.

4. Naudotis e. parduotuvės paslaugomis turi teisę:

4.1 Veiksnūs fiziniai asmenys, ne jaunesni kaip 18 metų amžiaus;

4.2 Nepilnamečiai nuo penkiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus tik turėdami tėvų, įtėvių arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai savarankiškai disponuojama savo uždarbiu ar stipendija;

4.3 Juridiniai asmenys.

4.4 Visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.

Grąžinimas

Kokybiškų prekių grąžinimas
Jei Jums netinka prekės, jas galite grąžinti per 7 darbo dienas nuo prekės pristatymo dienos. Grąžinti prekes galite tik jei jos nenaudotos, nesugadintos ir nepraradusios prekinės išvaizdos. Grąžinama prekė turi būti pilnos komplektacijos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) , tvarkingoje originalioje pakuotėje. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta.

Kai gausime prekę, ja perduosime kokybės vertinimui. Jei prekė bus nenaudota, nesugadinta, jos išvaizda iš esmės nepakitusi, ne vėliau kaip per dvi savaites Jums bus grąžinti pinigai.

Nekokybiškų prekių grąžinimas

Jei gavote prekę, kuri turi gamyklinį defektą, ją galite grąžinti. Tokia nėra laikoma prekė, kurios trūkumai nėra objektyvus arba kurios trūkumai atsirado del pirkėjo kaltės netinkamai naudojant ar laikant prekę. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, RaktaiAutomobiliams.lt įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai grąžinami ne vėliau nei per dvi savaites nuo prekės grąžinimo dienos.

Tiekėjas pasilieka teisę keisti terminus ir sąlygas bet kuriuo metu apie tai iš anksto nepranešdamas. 

 
error: Turinys apsaugotas!!!