FAP/DPF suodžių filtro išjungimo ir pašalinimo privalumai

 

blankTransporto priemonėse, atitinkančiose „Euro-4“ ekologinę klasę, yra įrengti suodžių filtrai, kurie sugaudo kuro degimo produktus. Įrenginiai yra skirti smulkių dalelių deginimui regeneracijos procese. Šios procedūros atlikimas reikalauja papildomo benzino įpurškimo. Filtro eksploatavimo vidutinis resursas yra 150 tūkst. km ridos, o po to filtras turi būti pakeistas. Naujos dalies montavimas automobilių savininkams kainuoja gana brangiai ir gali siekti 2400 eurų. Aktualus vairuotojų sprendimas yra FAP/DPF išjungimas. Automobilių savininkai, norintys atsikratyti suodžių filtro, gali kreiptis į mūsų įmonę, kuri atlieka programinį įrangos pašalinimą, taip pat automobilių raktų gamybą. Šiame straipsnyje yra išdėstyti FAP/DPF deaktyvavimo ir pašalinimo privalumai.

Vairuotojų dėmesiui

Dėl vertingų metalų buvimo suodžių filtruose jų kaina yra per didelė daugeliui automobilių savininkų. Transporto priemonės gamintojo garantija taikoma tik originaliam įrenginiui. Taigi, vairuotojas, pakeitęs FAP/DPF, negaus jokios kompensacijos, jei filtras nustos veikti per anksti.

Fizinis detalės pašalinimas kartu su programiniu išjungimu automobilio savininkui duoda keletą privalumų, tarp kurių:

Nebus įspėjimo „check engine“ – variklis nedirbs avariniu režimu dėl problemų su filtru.

Pašalinamas FAP/DPF regeneracijos poreikis, kurios metu stebimas tamsių dūmų išmetimas, apsunkinantis judėjimą tankiame mašinų sraute.

Galimybė sutaupyti degalus, kai nėra poreikio galutinai išdeginti degimo produktus.

Nėra variklio galios sumažėjimo dėl suodžių kaupimosi ant FAP/DPF grotelių.

FAP/DPF

Po filtro išjungimo VDV tęsia stabilų darbą. Transporto priemonės dūmingumas nepadidėja. Filtro išjungimas vidutiniškai kainuoja vairuotojams 10 kartų pigiau, lyginant su naujos detalės pirkimu. Automobilių savininkai, norintys taisyklingai deaktyvuoti FAP/DPF, gali kreiptis į mūsų įmonę, kuri atlieka prietaisų programinį pašalinimą, o taip pat gamina raktus  automobiliams.