Aprašymas
Automobilio raktas gali sulūžti, ir netgi gali būti pamestas netinkamiausiu laiku. „Hyundai“ užvedimo raktas, kuriame nuo 1995 metų įrengiamas lustas, nėra išimtis. Jo atkūrimui reikia išspręsti du pagrindinius uždavinius – pagaminti geležtę ir iš naujo atlikti programavimą. Užsisakyti raktų automobiliams dublikatus galima ir tuo metu, kai liko paskutinis raktas, ir pametus visą raktų ryšulį.
Hyundai raktų gamyba | Raktų gamybos variantai
Pagaminti „Hyundai“ raktų dublikatą, kai originalo korpusas yra sulūžęs – problema, kurią gali išspręsti profesionalas. Šiuo atveju atliekamas netinkamos dalies keitimas ir seno rakto vidinės dalies įdiegimas. Taip pat, esant reikalui, atliekamas slapto mechanizmo gaminimas arba geležtės keitimas.
Nepakartojamo rašto kūrimas – mechaninė procedūra, kuri atliekama profilinių staklių pagalba, kas garantuoja rašto pagaminimo tikslumą ir eliminuoja žmogiškąjį faktorių. Po reikiamų parametrų įvedimo įranga „įsimena“ duomenis ir greitai išpjauna reikiamus griovelius.
Kai klientas užsisako raktą automobiliui „Hyundai“, galima pagaminti dublikatą su lustu (ne atlenkiamą) arba su centriniu užraktu. Net jei automobilis yra kitame mieste, galima persiųsti imobilizatoriaus bloką ir durų rankeną su užraktu į autodirbtuvę ir po kurio laiko gauti pilną funkcijų rinkinį turintį raktą. Kartu su dublikato gamyba specialistas pašalins iš bloko atminties pamestus originalius raktus.
Rakto programavimas – žymiai sudėtingesnis ir daugialygis procesas. Yra keli dublikato programavimo būdai. Tinkamas būdas parenkamas atsižvelgiant į esamą situaciją. Reikiamus duomenis galima įrašyti:
į imobilizatorių;
naudojant darbinę atmintį;
naudojant rakto kopiją.
Gaminant dublikatą su mygtukais, programuojamas distancinio valdymo pultas. Po kopijos veikimo patikrinimo specialistas suteikia garantiją gaminiui ir visiems atliktiems darbams – perprogramavimui, programavimui, sinchronizavimui.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.