Aprašymas
Raktų remontas
Pagrindinės automobilių raktų problemos, kurioms atsiradus būtinas remontas:
- Mygtukai susidėvėjo, pažeisti, pamesti arba nustojo veikti
- Geležtės iššokimo mechanizmas blogai veikia arba sugedo
- Rakto darbinė dalis susidėvėjo, išlinko arba pažeista
- Rakto korpusas susidėvėjo arba turi mechaninių pažeidimų
- Automobilis nustojo reaguoti į rakto komandas, nedega lemputė
- Raktas nukrito, buvo paveiktas vandens, temperatūros, spinduliavimo ir t.t.
Užvedimo raktų remontas – procedūra, kurios tikslingumu kai kada galima suabejoti, ypač, jeigu raktas su čipu paprastas ir nebrangiai kainuoja. Reikalas tame, kad beveik visuose šiuolaikiniuose automobilių raktuose įmontuoti imobilaizerio čipai.
Dabar įsivaizduosime, kad mums būtina suremontuoti užvedimo raktą, nes ankstesnis raktas jau susidėvėjo ir blogai veikia spynoje arba aplamai sulūžo. Pagaminus ir įrančius naują užvedimo raktą reiks į jį perdėti čipą iš originalaus rakto. Bet problema tame, kad originalūs raktai dažnai būna neardomi, t.y., čipas randasi plastikinėje rakto rankenėlėje, o jos išardyti negalima. Mums belieka tik, pagal galimybes, rankenėlę kruopščiai perpjauti ir tikėtis, kad tuo metu čipas nenukentės.
O tuo atveju, kai reikalingas užvedimo rakto remontas, o raktas yra su plokšte ir distancinio valdymo mygtukais, tada veiksmų laukas išsiplečia ir tampa galimi įvairūs remonto variantai.
Tai rakto diagnostika ir patikrinimas
Rakto korpuso keitimas
Kai kuriais atvejais užvedimo rakto remontas – tai mygtukų pakeitimas
Užvedimo rakto remontas pasiteisina taip pat tada, kai naujo rakto kaina pakankamai didelė. Pavyzdžiui, automobilio Mercedes ML rakto remontas
Buvo pagaminta ir išpjauta nauja rakto geležtė, perdėta plokštė C.U. Rezultate raktas atgavo normalią išvaizdą, juo galima pilnavertiškai naudotis ir ne gėda išsiimti viešai.
Toks užvedimo raktų remontas išskirtas į atskirą kategoriją, todėl, kad kalbama apie atlenkiama užvedimo raktų remontą. Taip pat yra prasmės remontuoti elektroninius Mercedes užvedimo raktus – taip vadinamus, Mercedes raktus-žuvytes. Dažnai pats raktas veikia, bet jo korpusas sulūžta, prasispaudo mygtukai ir t.t.
Tokiu atveju automobiliui Mercedes galima ir pagaminti ir užprogramuoti naują elektroninį raktą arba tiesiog pakeisti rakto korpusą. Taip pat remontuojame ir elektroninę dalį /rakto plokštę. Kai mašina raktu jau nebeužsiveda ir/arba nebeveikia mygtukai.
Užvedimo kortelės
Užvedimo raktų remonto neišvengia ir Reno (Renault) markės automobiliai. Ypač, kai vietoje rakto naudojamos čipų kortelės, kurios taip pat linkę gesti.
Užvedimo raktų mygtukų keitimas ir remontas yra viena iš paklausesnių paslaugų. Ant šiuolaikinių automobilių užvedimo raktų yra distancinio valdymo mygtukai C3 (ЦЗ). Kaip žinoma, visa tai, kas juda, spaudoma ir t.t. – turi polinkį susidėvėti ir lūžti, įskaitant ir sulaužytus automobilių raktų mygtukus.
Užvedimo raktuose gali sulūžti ir pats iššokančio rakto elementas, ir mygtukai.
Remontuojant automobilio raktus dažnai nepakanka tiesiog pakeisti rakto korpusą ir geležtę. Daugiau nei 50 proc atvejų iš pradžių nusispaudo ir sulūžta ant rakto korpuso esantys mygtukai, o po to sulūžta arba pasimeta ir ant pačios plokštės esantys mygtukai.
Tai yra, pats raktas ir plokštė lieka veikiantys ir nesugadinti, bet, kadangi sulūžo arba pasimetė užvedimo rakto mygtukas – distanciniu būdu valdyti centrinį automobilio užraktą jau neįmanoma.
Tokiu atveju yra dvi išeitys:
- Pagaminti ir užprogramuoti naują raktą
- Suremontuoti esamą raktą – suremontuoti, perlituoti ir pakeisti užvedimo rakto mygtukus
Mes savo dirbtuvėse turime mygtukų užvedimo raktams būtent antrajam variantui, žinoma, ne visiems, bet daugeliui automobilių modelių.
Žinoma, būtų klaidinga manyti, kad užvedimo raktų remontas pakeičiant mygtukus kainuoja labai pigiai. Ne, tai nėra labai pigu, kaip gali pasirodyti, bet visgi 2-3, arba daugiau kartų pigiau, nei gaminti ir programuoti naują raktą.
Susisiekime:
Kontaktinis telefono Nr. +370 604 51 507
El.paštas: susisiekti
Sekite mus Facebook
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.